"Reasonable doubt" de Jay-Z, dijous 24 a Sputnik
-
Dijous 24, 00:00 a Sputnik -canal 33 (Televisió de Catalunya)-
El raper Jay-Z va construir la seva reputació amb el seu primer disc, “Reasonable doubt” . Un àlbum on parlava de barris marginals i de buscavides que, com ell mateix, perseguien un somni fet de diners, luxes i èxit.
Dediquem el programa d’aquesta setmana a descobrir com va néixer “Reasonable doubt” , un disc entre l’autobiografia, la crònica social i la fantasia que conté clàssics del hip hop dels noranta com "Can't knock the hustle" i "Dead presidents".
El programa inclou els testimonis de Jay-Z, dels productors (DJ Premier, Ski, Clark Kent) i dels cantanst i rapers (Foxy Brown, Memphis Bleek, Sauce Money…) que van participar en la seva gravació.
més informació a http://www.sputniktv.com
-
Dijous 24, 00:00 a Sputnik -canal 33 (Televisió de Catalunya)-
El raper Jay-Z va construir la seva reputació amb el seu primer disc, “Reasonable doubt” . Un àlbum on parlava de barris marginals i de buscavides que, com ell mateix, perseguien un somni fet de diners, luxes i èxit.
Dediquem el programa d’aquesta setmana a descobrir com va néixer “Reasonable doubt” , un disc entre l’autobiografia, la crònica social i la fantasia que conté clàssics del hip hop dels noranta com "Can't knock the hustle" i "Dead presidents".
El programa inclou els testimonis de Jay-Z, dels productors (DJ Premier, Ski, Clark Kent) i dels cantanst i rapers (Foxy Brown, Memphis Bleek, Sauce Money…) que van participar en la seva gravació.
més informació a http://www.sputniktv.com
-
DISCAZO.
Aquest intentaré no perdre-me'l.
-
cierto, discazazo con mayusculas…
-
Algú ho va veure? Vaig acabar a la Powder Room.
-
Jo no ho vaig veure, però segons els Oasis Glastonbury ven menys per culpa de Jay-Z.
A mi personalment no m'interessava molt tampoc.
Estaria bé que pengessiu els programes a internet (els de les Set edats del rock m'interessaven molt i no els vaig poder veure per l'horari). -
@enjoy*:1b3he4gu:
Jo no ho vaig veure, però segons els Oasis Glastonbury ven menys per culpa de Jay-Z.
A mi personalment no m'interessava molt tampoc.
Estaria bé que pengessiu els programes a internet (els de les Set edats del rock m'interessaven molt i no els vaig poder veure per l'horari).I've got 99 problems and a bitch ain't one.
I que consti que els primers dos discos d'Oasis m'agraden molt xD.
-
se vocês quiserem eu posso começar a falar português aqui, pode ser?
separatistas

-
Jo escriure'l no, però t'he entès perfectament xD.
-
Yo lo vi. Esta bien, Jay-Z cuenta de donde saco las frases, que es un tio muy de la calle, que vendia cocaina, que le daba 1000 dolares al barman para que le tuviera los hielos a punto y que premier cada dia esta mas gordo.
Lo guay, esta al saber que la mitad de las bases de ese discazo estan hechas en 5 minutos; incluyendo can i live.
-
Joder, es que ahora me he puesto alguna canción del disco y el pavo estaba sembrado en las rimas. Cabronazo.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registrarse Conectarse